Om vår tilnærming

Kitesurfing og SUP er utmerkede aktiviteter for hele familien/vennegjengen. Med kun små justeringer kan alle få en fullverdig opplevelse av aktivitetene, samt å oppnå tilleggsverdier ved å utføre noe sammen som familie/venner.

Vår instruksjon bygger på mestringsbasert læring, tilpasset hver enkelt deltaker. Gjennom våre kurs vil vi at du skal oppleve:

• Glede ved å bevege deg i vann.
  • At vannsport passer for alle.
  • En helhetlig instruksjons tilnærming.
  • Tillit mellom deg og instruktør.
  • Best mulig personlig utvikling.
  • Møtt og ivaretatt etter beste evne.

Hvem er vi

Møt Christian Lindboe

Christian er vår hovedinstruktør i Kiting. Han er en god kiter og erfaren instruktør som har undervist for Oslo kiteskole i mange år. Han tilpasser opplæringen helt spesifikt til deg slik at akkurat du får den oppfølgingen som skal til. Christian har bred bakgrunn fra bla. konkurransesvømming, stuping, surfing, kiting, SUP, vannsport bak båt, fallskjermhopping, cliff diving, snowboard og snowskate mm.

Christian er imøtekommende, ansvarsbevisst og en humørspreder som byr på seg selv.

Jeg ønsker at du skal føle mestring og fremgang på en trygg og inspirerende måte.

Møt Marianne Saltbones Lindboe

Marianne har utdanning fra Norges Idrettshøyskole. Hun er en dyktig kiter og har bla. instruert for Oslo Kiteskole. Marianne jobber for en ideell organisasjon med bla. instruksjon av SUP og annen vannsport for barn og ungdom. Hun har i tillegg erfaring med å instruere personer med funksjonsnedsettelser.

Marianne er sosial og positiv og har et smittende humør som får alle rundt seg til å føle seg vel.

For meg er deltakerens helhetlige opplevelse og sikkerhet det aller viktigste.